100201 pluggdag!

började dagen med att träna på friskis. körde bröst och rygg. lätt dom roligaste musklerna att träna. har blivit så jäkla stark i bröst, och man ser ju faktiskt lite muskler nu! :D:D

sen till skolan på föreläsning. handlade om skolans uppbyggnad & reformer under 1900talet.. mm. lagom skoj. så jäkla flummigt allting. menmen.


efter det gick jag, ida och jonas till biblioteket och satt där och läste och diskuterade ämnet. helt plötsligt var klockan nästan fem, så då gick jag hem, hungrig som få.

åt en tacos, kvar sen igår. lika gott som alltid!


var skitkall och frusen efter promenaden hem, så jag tappade upp ett bad och la mej där och försökte läsa lite. tyckte det gick rätt bra, läste nåt kapitel eller två, men sen när jag skulle tänka på vad jag hade läst så kom jag typ inte ihåg nånting. den här jäkla boken är så ointressant att ingenting fastnar!! helt värdelöst..
aja. efter att jag badat klart så gick jag upp, och fortsatte plugga framför datorn. mitt internet hade (nog som tur var) hängt sej, så det var bara att börja skriva. ska ge exempel på hur och vad jag jag har lärt mej, och sen kommer vi gå tillbaka till den grejen under hela kursen och reflektera och jämföra ur olika pedagogiska perpektiv.. blablabla.

skit i det nu.
nu är det outsiders på tv, och det handlar om fett, så det måste jag se.
man kan ju inte bara plugga :)

hörs sen!
hejhopp 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0