100202 tisdag!

pallrade mej upp innan sju imorse, käkade frukost, gjorde mej iordning och var på friskis klockan åtta. körde biceps/triceps typ en och en halv timme, och sen köpte jag mej en kaffe och vandrade iväg mot biblioteket. eller ja, det var vad jag trodde iaf. kände mej helt säker på vägen så jag gick och gick, sen började jag fundera på att jag borde faktiskt va framme vid det här laget, och var är ån? så till slut frågade jag en tant, och då var jag ju på väg åt helt fel håll, jag hade missat gatan där jag skulle svänga ner. blev en omväg på ca 20min, men,men :)

hittade rätt tillslut & mötte upp de andra i min grupp på biblioteket och vi gjorde vår gruppdiskussion och allt gick faktiskt över förväntan! fick rätt bra flyt och referatet blev helt okej!

var klara vid tolv typ och då var mammsen påväg från falun. jag svängde förbi ica på vägen och sen gick jag hem och slänge in lite kyckling i ugnen och gjorde en fetaostsallad. hon kom och hade med sig mitt köksbord, som numera ska brukas som skrivbord, och vi åt lunch hos mej.

sen gick vi ner på stan, kikade i lite butiker och sen bjöd mamma på fika på coffee lounge. riktigt nice ställe med utsikt över torget! blev en kaffe & brownie.

på väg hem gick vi till rusta, mammsen var snäll och köpte lack till mitt bord. tack ♥

nu har hon precis åkt, och det var riktigt sköj att träffa henne idag. var ju inte sååå länge sen, men ändå :)


nu ska jag lacka mitt bord, sen kanske ta ett bad, och kanske äta nåt? .. det visar sej!


hörs sen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0