100203 sjuk?

var inte alls pigg imorse när jag tillslut pallrade mej upp efter att ha snoozat i typ en halvtimme. snuvig, täppt, slemmig och nu börjar jag få ont i halsen.. :/

gick till skolan till nio & var på föresläsning till halv tolv. den var ganska bra faktiskt, första gången det kändes någorlunda konkretm så det var bra.
efter det gick jag, emma och emilia till waynes och tog en fika. nicenice :)

gick en sväng på stan, köpte mej en tokskön hoodie på stadium och en skrivbordsunderlägg på clas olson. kom hem för nån timme sen. gjorde lite gröt och några mackor.

nu ska jag göra iordning tvätten, har tid kl fyra. måste ju få lite rutin på tvättandet så det inte blir så mycket varje gång, det räcker att springa upp och ner i åtta trappor 3-4 gånger ändå :P

hörs sen! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0