100206 på bra humör!

kom inte så mycket längre i pluggandet igår faktiskt..
blir så förbannad, när det som sagt inte går att få några konkreta svar på nånting.

daniel drog iväg mej hemifrån igår kväll.
var inte så svårövertalad efter att ha setat inne precis heeela dagen.
vi gick till kungshallen och käkade.
han tog den skitgoda oxfilén och jag tog mozzarellakyckling med potatisgratäng och världens starkaste paprikasås.. sen gick vi vidare och tog en öl. mycket trevlig kväll!

sov inte bra inatt. drömde världens mest vrickade dröm om daniels blivande lägenhet. och sen vaknade jag halv sju och fattade ingenting. jag var tvungen att skriva till honom på facebook nyss och fråga honom om lägenheten, för att jag blandat ihop allt med min dröm, så nu vet jag inte vad som stämmer och inte.. :)

har precis ätit frukost.

det blev kaffe och kiwi.
C-vitaminboost är ju kanon att starta dagen med.

plus att jag har gått upp i vikt, så nu blir det att dra ner på mackor och sånt!


tänkte försöka plugga lite innan markus kommer om nån timme eller två.
jag har en liten överaskning till honom skulle man kunna säga.
kan nog bli bra. :)



pussheeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0