100208 lång dag!

jag är helt slut! kunde inte somna igår..
började dagen med studieteknikkurs. helt sjukt, vi var bara fem pers. och hade jag inte prestationsångest innan så har jag det nu iaf. hur ska jag klara av allt som förväntas av en?!?!?!

aja.. lunch på skolan, jag och johanna hade matlådor idag. duktiga vi!
sen klockan ett var det dags för föreläsning. jag blir tokig alltså på att dom inte kan berätta vad de kommer innehålla. jag satt ju hela fredagen och bråkade med några ord som jag inte kunde hitta en konkret betydelse på. helt bortkastat. dom gick igenom orden idag, så jag hade ju kunnat spenderat fredagen med nåt mycket roligare. typiskt!!!

aja. vad helt död efter skolan, hade ju setat inne hela dagen. tänkte nästan skita i träningen, men påväg till stan blev jag lite piggare, så jag gick till friskis ändå. passande nog var det ett spinningpass som skulle börja om nån halvtimme, och det var tur det, gymmet var helt fullt. inte en chans att jag tänker träna på eftermiddan/kvällen nångång iaf. nejnej. förmiddag/dag får det bli. ja om jag inte ska på pass då.

en timme (45min?) spinning. sen hem, duschade, åt makaroner och köttfärssås.

måste plugga nu egentligen, men jag är så jäkla trött.
får se om det blir nåt.
ska ladda med te och macka..


böckerna har kommit idag som mamma skickat!
hon är såååå bra!!! :):)



hörs sen kanske, om jag inte somnar.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0