100210 dagen idag.

Blogg.se funkade inte igår kväll, så jag får uppdatera nu istället!

Blev inte så mycket plugg igår, men däremot trotsade jag snöstormen och tog mej till willys och köpte hårfärg. Sen hem, färgade håret, och sen städade jag hela lägenheten! Moppade till och med golvet!!!! Yesbox. Det var lagom kul förresten. Hade fyllt hinken med vatten, och ställt den i hallen för att jag skulle hämta en grej, och sen när jag kom tillbaka visade det sig att det var hål i hinken!!! Såg ut som ett skär-hål, och det var vatten över hela golvet! Aja. Det blev ju rent iaf ;D

Sen kikade jag lite på tv, och pratade med markus. J

Försökte läsa lite, men var inte direkt motiverad, så det blev inte så mycket..

Sjukt egentligen, är alltid så sjukt peppad efter att vår grupp träffats, men sen kommer det grejor emellan, och efter det försvinner motivationen. Lär helt enkelt träffa dom oftare ;D


Idag är det strålande sol!!! LOVE IT!! blir på så jäkla bra humör på en gång! sweet! :)

Idag blir det plugg iaf. Johanna kommer hit närsomhelst, vi ska jobba med en intervjugrej. Sen blir det träning och i eftermiddag har jag tvättstugan.

Ha det fint!

Pusshej J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0