100211 torsdag

astrött imorse. helt död, och ville inte gå ur sängen.
pallrade mej iaf upp vid kvart i åtta, gjorde kaffe och åt lite yoghurt med musli.
det var ju varmt igår, och då jag inte har nån utetermometer så antog jag att det var lika idag, så jag drog på mej vårjackan. det var INTE lika varmt idag kan jag lova. åtta minus. lagom skönt, och jag var tidig när jag skulle möta upp johanna så då fick jag frysa i tio minuter. härligt!
det var iaf strålande sol idag så det var helt underbart. tyvärr har jag inte varit ute så mycket men.. :/

hade föreläsning, redovisning på vår intervju vi gjort om hälsoreformer under 1900talet. gick bara fint. läraren är såå skön! hon pratar grymt underhållande och är superflummig och mysig ;)

efter skolan gick jag och tjejerna i min grupp till stan för att käka lunch. hamnade på ett nytt ställe, piazzo? prazzo? nåt sånt, och skitfräsch mat!!! jag tog en räksallad, med handskalade räkor. niice. plus i kanten där! vi blev kvar ett bra tag, drack kaffe efter maten, och pratade massa skit. blev inte så mycket pluggande (ska tillägga att lunchen var min idé för att vi skulle plugga...?!) haha, men det var skittrevligt iaf! :)

gick till friskis vid halv tre, var tvungen att bryta upp vårt babblande innan det blir för mycket folk på gymmet. körde 20min kondition och sen ett benpass. planen var att köra kondition efter passet också, men precis alla maskiner var upptagna så jag hade ingen lust att va kvar och vänta..

hörde av mej till emilia och emma sen, tänkte höra om dom ville ta en kaffe. dom hade hunnit hem tyvärr, men då bjöd dom dit mej istället. problemet var bara att jag har ingen aning om var dom bor, hade bara några kronor på mobilen, en batteriplupp och ingen karta, så jag la ner det rätt fort. har ingen lust att virra bort mej utan varken mobil eller karta. i vårjacka!!! :)

kanske ska ses imorrn. yesbox!

drack en drickyoghurt på vägen hem.
tog ett bad.
kikade tv.
åt lite frukt och riskakor.


nu ska jag diska. suger. men det lär göras!



imorrn blir det träning, sen fika med en tjej i min klass, nice! :)






hittade på en bild från church street i lördags förresten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0