dags för sängen.

alltså jag är så duktig!!
jag har legat under 1500kcal i matintag varje dag den här veckan. (och då har jag inte räknat bort de kcal jag tränat bort!!) får se om jag lyckas gå ner några kilon innan vi åker till thailand! *pepp*


pratade med markus en stund förut.
vi ska ju inte ses i helgen. det blir knas.
första helgen på nio månader som vi inte ses.
kanske är bra på ett sätt, då hinner man sakna varann ännu mer :)



nu: sängen.

får se om det blir nå träning imorrn som sagt.
har såååååååå jävla ont i axeln :'(

(och ja, jag tycker synd om mej själv. man kan ju tycka att det ska va bra att träna, men nejdå. och jag är inte den enda som har skador pga träningen. eller hur mamma?!)



gooooodnatt!

det kommer bli en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ja ja.. lite smärta får man väl tåla....eller? men ta det försiktigt du i alla fall! kram mamsen

2010-02-26 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0