fredag!

sämsta föreläsningen sen genus-föreläsningen idag. herregud säger jag bara. sååå jäkla tråkig!! hade klarat mej skapligt bra utan denna kan jag säga. inget vettigt tyckte jag han sa heller..

aja, när den var slut käkade jag och johanna lite och gick sen till stan och mötte upp ida. tog en kaffe på waynes och pratade allmän skit. trevligt! :)

svängde förbi systemet på vägen hem, tänkte ha det avklarat så jag slipper kånka alkohol imorrn. väl hemma var jag ashungrig och värmde på lite lax.



precis när jag ätit upp hörde syrran av sig och sa att hon skulle bli en timme tidigt typ.  hon hade sån jäkla tur att när hon stog och väntade på bussen körde daniel förbi så hon fick åka med honom till gävle. FLYT!! 

hoppas alltså att hon inte är hungrig på en gång, för jag har ju nästan precis ätit..


ikväll blir det iaf kyckling med fetaostsallad och kall sås. lite bulgur också kanske?

vi ska bara va hemma och ta det lugnt ikväll. kika tv och spela alfapet. blir ju utgång imorrn så då lär vi vara utvilade! ;)


ha en kanonkväll!

pussheeeeeey


Kommentarer
Postat av: moi

shit tjejen! vad använder du för mascara? :o

2010-02-28 @ 19:14:39
Postat av: carro

på den här bilden har jag ju iofs lösögonfransar, men jag använder L'oréals mascara Voluminous 4x!

2010-02-28 @ 23:01:49
URL: http://carolinessweetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0