godnatt!



måste bara säga igen att jag är såååååå glad att jag har mitt bord nu och inte behöver sitta som på kortet längre!! :D


blev en del plugg, men nu har jag kört fast.
måste plöja några böcker för att kunna gå vidare.. tyvärr..
det är såå mycket roligare att skriva än att läsa.
menmen, får ta tag i det imorrn.
MÅSTE ta det imorrn.



jag har iaf varit duktig idag.
jag har ätit lagad mat 3 gånger!!!
det är typ rekord.


dagens mat: (massa mat)

frukost: gröt m mjölk & äppelmos
mellanmål: 2 apelsiner
lunch: korvstroganoff m ris & fetaostsallad
mellanmål: 2 kiwi
middag: kyckling, ris & bearnaisesås. (gjord på creme fraiche)
kväll: 1 apelsin. te

lägg märke till min C-vitaminboost jag kör. orka va sjuk liksom! :)



nu ska jag försöka komma i säng.
mammsen är bäst förresten, ska skicka ännu fler kursböcker. :)

får se om markus kommer imorrn eller på lördag. beror på hur långt jag kommit med plugget imorrn. katten får stanna hemma den här helgen. det blev så hårigt sist. nästa vecka får hon nog va med ^^



goooooooooooodnaatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0