goodnight sweetheart!

har faktiskt kommit i säng!! woho, och klockan är bara halv elva!! nice :)

nu har lacken på mitt köksbord torkat, och helt plötsligt är det inget köksbord längre, utan har uppgraderats till ett skrivbord! blev ju lite trängre här inne nu, men jag lär ju ha nånstans att sitta och plugga. och soffbordet suger ju att sitta vid! tänkte köpa en hurts, men nu funderar jag nästan på om jag ska ha byrån bredvid sängen, och ha nattduksbordet som hurts?!!? hm, ja det får bli morgondagens funderare! :)

Markus ringde för ett tag sen. han har gjort hamburgare med hamburgerpressen som han fick av mej i julklapp. han verkade nöjd, så det var nice! och att jag ska få äta hans skitgoda hamburgare i helgen gör ju inte saken värre ;D

ah, just det, jag skrev ju förut att jag hade beställt kurslitteratur. nu skickade mamma sms och sa att den boken som jag köpt finns på biblioteket, så jag avbokade min order illa kvickt och nu ska mamma låna boken och skicka hit den istället. hon är ju bara för bäst!!!


är fortfarande slemmig, täppt och snuvig, och nu börjar jag få ont i halsen också. huvudvärken börjar bli riktigt påtaglig. tror att ångorna från den jäkla lacken kan ha med värken att göra också.. har ju trots allt lackat ett helt bord två gånger här inne idag..




imorrn måste jag va i skolan innan nio. jag måste hinna till biblioteket i skolan & skriva ut ett dokument från min mail. kan ta tid, eftersom jag aldrig använt datorerna där, och jag har ingen aning om var skrivaren ens står..



uschiamej. godnatt alla underbara!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0