jag vil ha våår!!


ge mej sol, bar mark och lite grönt gräs så blir jag lycklig!!!
är så trött på den här snön, och det bara vräker ner ute.
det är över en meter snö här. heeeelt värdelöst.
man kan ju tro att jag bor i norrland nästan.
usch.



plugg på biblioteket idag. gruppdiskussion!
vi har så jäkla bra grupp!!
alla Vill plugga, alla kommer i tid och alla hjälps åt.
det är ju så det ska va i en grupp. helt underbart!!
fasar dock inför nästa kurs då vi antagligen ska byta grupper.. menmen,.



gick och tränade sen. körde bröst/rygg.
tycker ändå det är mycket folk hela tiden.
är så van med hur det var på MåBättre i Falun.
där var man nästan själv på dagtid. det var tider det..




hem. drack proteindrink & käkade hårdmackor med mackrill.
nu skulle jag egentligen behöva gå till willys för att köpa hårfärg. har aldrig sett värre ut tror jag. nästan rödhårig. uuuuusch vad fult det är. färgade det brunt förra gången, men jag vet inte vad som hände, för brunt vet jag väl inte om det är..

är sur på tele2 också förresten.
skaffade ju bredband när jag flyttade hit, och igår fick jag ett studenterbjudande om ett snabbare bredband, som också var billigare. men jag fick inte byta (även fast det är inom samma jäkla företag) bara för att min ångerrätt gått ut. såååå typiskt!!!



ikväll ska jag städa och plugga. förhoppningsvis. :)

peace out.


Kommentarer
Postat av: carro

det är bra att jag kan stava i rubriken också. jajemän!

2010-02-09 @ 19:49:49
URL: http://carolinessweetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0