kontroll!

efter frukosten smsade jag johanna och frågade om vi skulle ut på promenix efter pluggandet eftersom jag har grymt ont i axeln. skippar styrketräningen idag eftersom det smärtar bara bara jag lyfter armen. var tvungen att bestämma det INNAN jag gick ut, annars fanns ju risken att jag skulle skita i det, det var ju ändå 12 minus ute!

gick till sätra iaf, mötte upp gruppen hos johanna och så la vi upp vår redovisning. det blir rollspel och jävligt humoristiskt, jag kommer skratta ihjäl mej när jag gör min scen :P

efteråt gick jag och johanna iväg. det var ju mulet imorse, men när vi kom ut var det strålande sol och den värmde faktiskt!! vi gick en bra bit, upp i stigslund och runt hela sätra. blev lite mer än en timme innan jag var hemma igen! skönt som fan att få röra på sig, men det var lite kallt med bara leggings på sig :P

var som sagt lite frusen när jag kom in, så jag ville ha något varmt i mej till lunch. därför sparar jag kycklingen och salladen till middag och slängde ihop en svampsoppa istället. gööött!!

känns så jäkla bra med maten nu. har full koll och det kommer blir så jäkla bra det här!!! *pepp*


nu ska jag finslipa det sista på uppgifterna som ska lämnas in imorrn!

pussheeej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla bäst Carro! Kram mamsen

2010-02-23 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0