måndag!

ny vecka, nytt liv?
har tagit nya tag iaf.
måste bli bättre med maten, och starten har varit bra iaf. ätit frukost och lagad middag iaf. frukt med keso och proteindrink till lunch.


vaknade klockan fem imorse av världens smäll.
blev skiträdd och vet fortfarande inte vad det var??
anneli sa att det kanske kunde va snö som ramlade ner från taket.
jag hoppas det iaf, och bortser från att det lät som att smällen kom från hallen..

sol idag! blev riktigt glad av att det var så ljust och fint. det ända negativa var att det var 27minus imorse... blev dock varmare på dan, så det var bra!!

tränat idag; bröst, axlar och 30min crosstrainer.
inte smart att träna axeln. trodde jag var bra, men nu har jag ondare än nånsin och kan knappt lyfta armen.


efter träningen gick jag till biblioteket och skrev ut min text. självklart var det fel på skrivaren så det blev massa gråa streck på mina papper.. aja. tror jag lämnar in det så ändå.. orka.

sen fika på mocca med pluggruppen. dom andra åt lunch, jag drack kaffe och åt äpple. har inte råd att luncha ute mer. ligger redan minus i budgeten..

tog sällskap med johanna till willys sen. köpte massa bra grejor, typ grönsaker, frysta bär och lite sånt!

hem. slängde in kycklingen i ugnen. gjorde en sallad och sås. men då var klockan typ halv fyra, så jag tänkte att det var för sent att äta lunch. jag skivade upp ett äpple och åt med keso, det var riktigt gott och blev ett stadigt mellanmål!

nu har jag precis ätit middagen, och ska hoppa i badet!
jag är riktigt frusen!



hörs kanske sen!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0