mysmiddag!

skitgod mat fick vi, som väntat!
och GRYMT bra service!! lätt bästa hittils!

markus tog kängurufilé med kantarellsås & vitlöksstekt sötpotatis:


jag tog vitlöksstekt oxfilé med potatisgratäng och bearnaisesås:

grymt gott!!

till efterrätt tog markus vit tryffelkaka med bär:


och jag tog hallon- & lakritspanacotta med bär:

den var sådär.. skitgott när man hade massa bär med, men dom tog slut rätt fort, så sen blev det väldigt läskig konsistens, och lakritsen smakade lakritsshots (som jag druckit mej alldeles för full på alldeles för många gånger, så jag blev lite illamående..)



over all: god mat och kanonservice!!
kommer lätt att gå dit igen!




gick hem, kollade på i en annan del av köping. det är så sjukt bra. tobbe äger!!


markus har åkt för ett tag sen..

har haft en jättebra alla hjärtans dag iaf. tack sötnos! :)





nu ska jag fixa & dona lite, sen blir det sängen!


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0