nöjd!!

stod som sagt emot frestelsen att gå ut igår. det var fan värt det när jag såg alla bakfyllon komma invinglandes imorse med vattenflaskor i händerna ;P

hade seminarium och redovisning. min grupp gjorde rollspel, och vi ägde!!

efter skolan gick jag johanna maria och anneli till stan och käkade lunch på java. tog kyckling/fetaostsallad. gottgott! blev kvar i flera timmar och sågade varandras texter, riktigt givande!

vid halv fyra kom jag till friskis, riktigt trökigt när det är så mycket folk, men jag körde mitt benpass iaf + 20min på crosstrainern!

hemma till fem, tog en proteindrink och käkade yoghurt med musli, och två ägg till det. protein is the shit!

började plugga vid sex, och tiden bara flög iväg. efter tre timmar hade jag filat klart på min text, och jag är nu HELT FÄRDIG!!! jag är så jävla stolt över mej själv. klar en hel vecka innan inlämning, och texten flyter på sjukt bra. riktigt nöjd!!

när klockan var halv elva ringde söt! får träffa honom imorrn! :)
hade jag precis börjat städa då förresten. tiden gick så jäkla fort när jag var inne i pluggandet att jag glömde totalt bort allt annat jag skulle göra. aja, nu är jag iaf klar, förutom lite packning till helgen men det kan jag styra upp imorrn!

åker till falun imorrn!!

ska fira systeryster som fyller 25! men först, lunch med johanna!

tåget går 10.20 tror jag. så upp vid 8 kanske?

nu måste jag hoppa i säng innan det blir alldeles för sent!


ha en kanoooonheeelg!!! :)

pusskram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0