så trött!


såhär såg det ut imorse!
blev på riktigt bra humör av solen, trots att det var skitkallt idag!


redovisningen gick bra. det är ju tur att vi är uppdelade i smågrupper om 12-15pers, annars hade jag aldrig gått med på rollspel!

lämnade in uppsatsen. fick lite ångest precis innan och tänkte att jag har ju faktiskt till på fredag på mig. ska jag ta hem den och finslipa ännu mer? men nej. orka?!?! nu är den inlämnad, och jag var ju faktiskt nöjd med den. även om det alltid går att förbättre såklart, men nu är den inlämnad iaf och det går inte att göra nåt åt det!

tror att det är grymt stor skillnad på allas texter, och jag har ingen aning var min ligger.. det får jag veta om några veckor..

efter skolan gick vi till stan.

så jävla underbart väder!!!
man blir så jäkla glad när solen skiner, och faktiskt värmer!! :D

gick till friskis. körde 45min rygg/biceps/triceps och 30min på crosstrainern. de sista minuterna var rena döden, men så tänkte jag att om johanna hade varit med så hade hon tvingat mej köra klart det sista eftersom jag sagt att jag skulle göra det!! ;P


sen hem, svängde in på ica och köpte broccoli, ägg och lite frukt och grönt.

drack en proteindrink, käkade makrill och en morot.


vid fyra var det dags att köra igång tvättandet, och det blev ju självklart omständigt. (precis som vanligt alltså när jag tvättar) väl nere efter 8 trappor inser jag att jag glömt tvättmedlet uppe, så det var bara att knata upp igen. skapligt drygt.

var ner för en stund sen och slängde in det mesta i torktumlaren. hade tvättat ett par skor jag skulle ha med till thailand, men det gick tydligen inte, sulan var helt söndersmulad.. :/ konstigt.. jag har ju tvättat dom förut och jag körde bara på 30grader.. aja, de kanske har gjort sitt helt enkelt. synd, men..



jag är så sjukt trött. skulle lätt kunna somna, men jag ska hålla mej vaken ikväll och sen sova ut imorrn. blir nice! nu funderar jag på om jag ska sätta igång med middagen? blir som sagt lax med ägg, broccoli, sallad och kanske lite egengjord sås..

får se. om en stund.

kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0