sammanfattning av helgen!

fredagen började väl lite kaosartat.
när jag kom till stationen och skulle hämta ut min tågbiljett (som jag betalt) så hade jag inte bokningsnumret med mej. skaplig panik, tåget skulle gå om en kvart!! såg att dom hade datorer man fick 'hyra', så jag sprang dit, och skulle betala, men då godkändes inte mitt visakort av nån anledning. kön till biljettsnubben var hur lång som helst, så där skulle jag inte hina fram. ringde syster, men hon svarade inte. sista hoppet var johanna i min klass. Hon var som tur var vaken, och gick in på internet och kämtade koden!! Tack sååå mycket. U saved my day!!
hade blivit skapligt sur om jag varit tvungen att betala för en ny biljett.

kom till falun vid halv tolv, träffade johanna och vi gick till etage och åt god sallad till lunch! måste nog sluta med dom här uteluncharna hela tiden, har icke råd med detta egentligen :P

gick på stan en sväng, och sen åkte jag hem med mammsen vid halv tre.

vid sex kom markus och så åkte vi allihop till madde som fyllde år. Fick kaffe och tårta!

blev kvar där till typ nio nångång.
markus åkte hem.

johanna hörde av sig igen. micke från sthlm var ju där och dom hade fredagsmys :P
jag åkte dit. skittrevligt! vi hade ett block som vi skrev varsin mening på och skickade runt så tillslut blev det världens mest vrickade historia. gymt kul!

blev kvar där till ett typ, sen var det dags att åka hem och sova. i krilles rum, eller ja, snarare mitt gamla 'flickrum'. läste kalle anka innan jag sov, nice!


på lördagen gick jag igenom mina flyttlådor som står inne hos pappsen. letade på mina bikinis och shorts. åker ju faktiskt till thailand snart. eller ja, om fem veckor, men jag kommer inte till falun innan dess så..

markus kom till falun vid två, vi fikade och sen åkte vi till hedemora. in på ica, hyrde två filmer och köpte massa godis.

åt mat, laxröra, ris och fetaostsallad. gött! sen kollade vi på G-force. riktigt kul film!! efter det blev det Gamer, den var också bra. väldigt lik DeathRace på ett sätt, men det var ändå bra. efter det blev det beck och sen stupade vi i säng.


vaknade vid tio imorse. nu kikar vi film på tv.
sen blir det gävle.

jepp.

hejhopp!


sol ute btw; NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0