sängdags!

har äntligen kommit i säng. det blir så jäkla sent jämt.. kommer aldrig i säng för elva tolv typ. massa småplock att fixa med hela tiden, och göra iordning grejs tills imorrn, och sen måste jag ju kolla på tv också. har förresten dammsugit hela soffan med den där borst-grejen som kommer med dammsugaren. det var VÄLDIGT behövligt. sååå jäkla hårig sen katten var här och strök sej mot allting i helgen. :P det är iaf väldigt tomt i min lilla lägenhet utan Markus och lilla Katten ♥ 

Min plan är att pallra mej ur sängen imorrn och träna INNAN vi ska mötas på stadsbiblioteket och ha gruppdiskussion om den jäkla boken kl 10. det innebär alltså att jag måste gå upp tyyp.. hmm.. halv sju?! måste gå hemifrån runt halv åtta, då hinner jag träna typ två timmar. ja men det borde jag väl kunna styra upp tycker jag. får se som sagt när jag somnar, och hur trött jag är imorrn.
mamma kommer ju som sagt hit och hälsar på runt lunchtid imorrn och det skulle va skönt att ha träningen avklarad.


bästa mammsen! ♥

godnatt alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0