smärta!!

var på spinning. passet var bara 45min, det sög ju lite men..
duschade ju såklart efter, samt tvättade håret, vilken jag nog aldrig kommer göra igen. hårtorken var fanimej den sämsta jag varit med om. tog typ 20min att torka håret. helt värdelöst!!

aja. träffade upp johanna iaf och vi gick till coffeehouse och drack kaffe i några timmar. ytterst trevligt! sen gick hon hem och jag blev kvar på stan. köpte en tunika, en spetströja och så hittade jag på en lite skjortklänning på rea. nice!

var inte hemma förrän efter fem nångång, och jag får bara mer och mer ont i axeln. jag var ju bra igår, men idag har det kommit tillbaka och är ännu värre. lyfter jag armen ovanför axelhöjd så gör det asont!! fan alltså. johanna har gett mej träningsförbud nästa vecka.. blir alltså bara cardio! herregud säger jag bara. ingen styrketräning alls :'(


trodde ju att jag skulle få va ledig imorrn, men nu har vi tydligen studieteknikföreläsning som johanna tvingar med mej på. jag tänkte ju gå och träna jag, men nähäpp. och efter skolan går det inte för då ska vi fika med ida och sen kommer syster hit.. skulle ju iofs gå att träna innan? hmmm. det där får jag fundera på. beror ju lite på hur trött jag är också, men jag sov ju ut idag så det kanske borde gå.


skitsamma, nu ska jag röja upp lite här, jag får ju som sagt besök i helgen.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0