supersize me.

tvätten var inte alls torr när jag var ner vid sju, hade ju knölat torktumlarn full iofs så det kanske inte var så konstigt, men det som hängde i torkrummet var inte torrt heller, så det sög ju! som tur var så hade ingen bokat efter mej, så jag kunde ta dom sista timmarna också! :)

har precis käkat några rostmackor.
fan också, jag skulle ju bli bättre på att äta riktig mat..
får bli det imorrn istället, hehe!

har beställt och reserverat lite kurslitteratur idag också.
var behövligt kände jag..


nu är det supersize me på tv. såg den för några år sen, och den var bra har jag för mej. sjukt vilken inverkan skräpmat har på kroppen!



saknar mitt mörka hår!!!!  :'(


färgade ju håret förra veckan, och det är så fult.
men orka ha utväxt hela tiden då?
då ser man ju helt tunnhårig ut istället.
typiskt också.
varför kunde jag inte fått va född mörkhårig med bruna ögon istället??


..

förresten, sjuk grej:
i förrgår när jag skulle sova (ensam, med öronproppar i), så hörde jag nån jävla granne SNARKA!!! antingen är det jävligt lyhört, eller så snarkar fanskapet galet högt. sjuuuuuukt störigt iaf!!

..

nu: tv!



:)


Kommentarer
Postat av: Gabsan

Bor du i en studentlägenhet eller en riktig? Jag bor i en studentlägenhet och imorse vaknade jag 05.30 av att grannens alarm ringde. Det här med isolering verkar inte vara något som man tycker studenter behöver :)

2010-02-04 @ 01:10:54
Postat av: carro

Gabsan: Det är en bostadsrätt, så man kan ju tycka att det ska vara tyst här, men typ hela lägenheten verar va värsta B-bygget, så ;P

2010-02-04 @ 13:54:37
URL: http://carolinessweetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0