trööööööööttt

gjorde mitt bästa här på slutet för att få till min text, men jag är så sjukt trött att jag tror det blir bättre om jag fortsätter imorrn bitti. det blev bara ett enda virrvarr av allting nu på slutet så.

jag ska träffa min grupp på biblioteket klockan tio, så jag hinner ju lätt upp och plugga innan det. nu ska jag hoppa i säng, ställer klockan på... sju - halv åtta kanske?

jag måste bara säga att jag är så sjukt glad att jag kom in på högskolan. det är helt sjukt egentligen. trodde nästan att jag skulle bli fast i falun för alltid. och det är så skönt att vara borta från allt och alla, få distans, bo själv, göra som jag vill, hur jag vill, när jag vill.

(nog för att det är skitmycket som är nytt, lite jobbigt och överväldigande, men det är det fan värt.)


LOVE IT!!!




saknar markus.
godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0