update!

blev inget bloggande igår. kände verkligen inte för det, och så hade jag typ inte tid heller. började gårdagen med träning. körde biceps, triceps och lite axlar. det suger att va där lunchtid också, man kommer ju av sej som fan när det är folk överallt.

efter det blev det fika och en sväng på stan med emmah i klassen. riktigt trevligt!

gick hem, hade fått alla hjärtans dagkort av mormor, så jag ringde henne och pratade ett bra tag. la mej framför tvn och slappade en stund. sen ringde pappsen och ville prata. :)

gjorde mej iordning i smått panik, slängde i mej gröt på typ en halv minut, kanske inte så bra grund att dricka på, men vafan, hade ju inge mat framme. allt var fryst. så det fick bli som det blev.

gick ner till stan vid halv åtta, mötte upp nina och carola och sen tog vi bussen till sörby. gick av lite för tidigt så vi fick gå en bit.. hem till emma och emilia iaf, sanna, sara, jonas, hampus och några kompisar till dom kom också. körde ölspel och hade riktigt kul!

tog taxi ner på stan vid halv tolv. hampus 'satte upp det på firman', hahaha. hans pappas firma alltså. sjysst! jag och tjejorna fick världens bästa taxichaufför som tog med för många i taxin, dunkade partymusik och körde alldeles för fort! :)

hamnade på heartbreak. dansade som fan och hade grymt skoj. blev kanske lite mycket att dricka meeeeen sånt är livet. huvudsaken är ju att det var kul, aight!!?!? roligaste var när emma tog kondomen som jag fick på kåren förut. haha! 
linda bentzing var där och sjöng på slutet. HERREGUD säger jag bara. hon börjar verkligen bli gammal. mm.

emma och emilia försvann nånstans. hampus vann pengar. sen stängde dom. typ.

nina och dom skulle gå och fyllekäka, men då gick jag hem.

slutsats: riktigt trevlig kväll!
lägger upp lite bilder sen!

nu ligger jag i sängen. borde pallra mej upp.

markus kommer hit om nån timme eller två.
nice. jag saknar honom!!!




puss på min markus.


idag vet jag faktiskt inte vad som händer. handla lite iaf...



ha en bra dag!!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0