utekväll.

ytterst trevligt igår! men jag har nog aldrig bytt kläder så många gånger nångång tror jag.

 

herregud alltså, jag såg ut som skit i allt! aja, blev klar tillslut iaf och så gick vi och mötte upp ida. in på willys och köpte lite blommor och choklad i inflyttningspresent, och sen gick vi till johanna!

satt i köket mest hela kvällen, pratade med magdalena och maria i klassen, och några kompisar till johanna. en granne till henne bjöd in sig själv och kom dit. det var MYCKET underligt och han hade nog några skruvar lösa verkade det som..

aja. tog bussen till stan sen, in på heartbreak, helt galet vad folk det var!!! hysteriskt.
skapligt kul, men vi tröttnade ur sen så vi gick innan stägning..

sjukt full var jag också. lagom ångest idag. :/

vaknade vid sju imorse med världens mensvärk. fyfaaaan. gick upp och tog tablett, sen låg jag typ i fosterställning ett bra tag innan jag somnade igen. har aldrig haft sån värk i magen förut. det har fortfarande inte släppt. :(

har bara varit hemma idag, ätit frukost och lunch och spelat alfapet med syster. sen följde jag med henne till stationen och passade på att hämta ut mina tågbiljetter till hedemora och arlanda, så det inte skulle bli som sist ^^

stog emot att köpa godis när jag var in på ica på vägen hem, men nu ska jag gå till willys och köpa lite.

om det är nångång man ska få unna sig så är det nog idag: söndag, bakis och mensvärk. yes! (har ju faktiskt inte ätit nåt onyttigt på heeela veckan, förutom alkoholen och lite chips igår!)

markus ringde. SAKNAR!!
är så van att va med honom på söndagarna.
då brukar vi köpa mat och godis och bara mysa framför tvn..


aja. willys it is, måste va hemma till sex för då börjar tough love!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0