what to do?


gick bra på spinningen, men det var lika inte-kul som vanligt..
träffade iaf några i klassen. dom skulle festa ikväll och bjöd med mej.
det var snällt tycker jag, men jag tror jag ska va hemma i min ensamhet och plugga och kika tv istället.. börjar ju nio imorrn bitti, och så har jag tvättstugan full med tvätt..

känner mej tråkig, hade säkert blivit skitkul, men det kommer väl fler kvällar..



madde skrev förut att hon vill komma och hälsa på mej nästa helg, och eftersom jag inte fått nåt bekräftat av johanna så kommer syster hit istället! ska åka till falun tidigare på fredag för att hinna luncha med johanna istället!



nu ska jag försöka läsa lite..
har ju faktiskt blivit klar med min text tror jag!!
en hel vecka innan inlämningsdag dessutom!
(problemet är bara att jag inte vet om den duger, jag har ingen aning om vad det är lärarna 'vill ha'..)



peace out for now.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men föööörlåååt mig! Tappar bort räkningar, kreditkort osv nu för tiden så mitt minne är inte på topp. Förlåt.. Jag jobbar förmodligen nästa helg iaf! Men du. Micke kommer i helgen.. Men du kanske ska vara me Markus hela tiden? Sed imorgon ;) puss!!

2010-02-19 @ 03:18:30
URL: http://johannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0