100131. Sista januari. är det vår snart?

det singlar fortfarande ner snö, men idag kikar iaf solen fram genom diset! härligt att vakna till tycker jag och jag sov mycket bättre inatt, igår blev det inte många timmar när jag trängdes mellan karln och katten :) 

vet inte riktigt vad som händer idag, inte så mycket tror jag. rätt skönt det. har hört nåt om att käka semlor på ett konditori som ligger en bit ner på gatan. nice :)

markus åker ikväll, och tar med sej katten. lite tråkigt, men jag har varken tid eller plats för henne här. och så har vi ju det faktum att hon hårar som faan just nu, och att hon vill ut och busa. (liiite drygt att springa 8trappor för att släppa in/ut henne..)

imorrn är det skola igen, har seminarium, men börjar inte förrän ett tror jag. måste egentligen läsa en hel bok tills dess, men jag riktar in mej på några kapitel bara, för vissa avsnitt är helt obegripliga. dom använder ett språk som jag nästan tror att dom har hittat på själva!

aja, nu kommer markus ur duschen. skriver ikväll!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0