♥ saknar vissa utvalda ♥

har tagit på mej en ler-ansiktsmask. det svider som fan. ska det göra det?
aja, det blir nog bra. bränner bort alla orenheter ;P



nu ska jag ta tag i disken som blev efter middan. inte så mycket, men det är bäst att hålla efter, annars blir det kaos i min lilla kokvrå. mamma kommer hit på tisdag förresten. det ser jag fram emot. har ju bott hos dom i typ ett och ett halvt år, och så nu huxflux sitter jag i gävle helt själv. inte för att jag inte trivs menar jag, har det huuuuur bra som helst här och gillar stan asmycket, men jag är så van att prata med min mamms varje dag :)


sjukt hur vi människor är funtade.
märker inte förrän man är själv hur mycket man tycker om nån.


saknar min markus & katt ♥


och min familj & vänner.
sjukt det med, vissa betyder så mycket mer än andra, och vissa klarar man sej helt enkelt utan. det är när man får lite distans som man vet vilka som betyder mest!

ni vet vilka ni är ♥


godnatt alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0