äntligen sängen!!

pluggade från 12-18, sen hem, åt mat för att sen plugga från 19-23. känns som att jag levt på frukt idag; bär i yoghurten imorse, 2 morötter, kiwi, 2äpplen, en banan och en burk majs till maten. har kommit rätt långt med tentan iaf, har fortfarande en del jobb kvar, men jag kommer bli klar imorgon.

är galet trött. ska nog ta mig lite sovmorgon imorrn. iaf till nio.. känns som att jag behöver det efter inatt. sov så sjukt dåligt ju. och lååång dag idag med mycket plugg.

satsar på att kunna klämma in lite träning imorrn också.
kanske. får se vad som hinns med.


kollade tåg till markus också. åker på lördag vid elva. det blir bra det!


nu ska jag kika lite tv, sen sova.

godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0