bloggar från tåget!

som sagt, grymt seg kväll igår, men det kanske var behövligt ändå. en kväll där man gör absolut ingenting.. fast det hade ju iaf varit kul om det fanns nåt att se på tv iaf.. eller att nån hörde av sej..

känns som att jag alltid hamnar utanför grupper på nåt sätt.. alla andra hittar varandra och jag står vid sidan och tittar på.. :/ saknar när man var liten och hade 'bästisar' som man kunde berätta allt för. man umgicks dag som natt och det var liksom vi mot världen. Har nog svårt att komma folk så nära igen efter C:s svek.

Johanna Holmberg & Anna-Karin Jonsson, JAG SAKNAR ER!!

planerar att återvända till falun nån vecka i början av juni.
då ses vi! det är ett måste!


Drömde om Thailand inatt.
det var en mycket trevlig dröm och krille var med hela tiden!
vi låg och flöt i vattnet och jag fick låna hans madrass :)


Nu sitter jag på tåget mot avesta.
måste av i uppsala och byta tåg.
får vänta där en halvtimme.
lite drygt, det hade ju kunna varit sol iaf..
menmen.

framme i avesta 13.20, markus hämtar upp mej där!

får se vad vi ska hitta på idag..




ha en trevlig lördag!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0