den värsta paniken har lagt sig!

gick inte alls så bra förut idag.
böckerna fanns ju som sagt inte och, äh, det var skitkrångligt helt enkelt.. sen att vi fick veta att man måste ha med referenser på alla svar gjorde ju inte saken lättare.. :/

vid tre ringde dom från omvårdnad gävle.
blir tydligen inge falun i sommar.
jobb här. ska skriva papper imorrn.
fick panik ett tag och klarade inte av att plugga mer då så jag gick hem.

har delade känslor, men nu är det som det är och jag får se det positiva. underbara gävle: boulognern, ån, havet, alla mysiga kaféer och uteserveringar. kommer bli kanon! (det måste det, annars blir jag sur!)

la mej i sängen och kollade tv ett tag. ringde johanna. käkade lite. sen gick jag till emmah vid halv sex. plugg fram till typ tio och allt känns mycket bättre. så skönt att ha nån att bolla med, och på slutet flöt det på rätt bra. gick hem, gjorde iordning allt tills imorrn, pratade med markus och sen fortsatte jag plugga lite fram till nu. vill egentligen inte sluta för det känns som att jag har flyt, men jag ska som sagt upp imorrn. ska va i hemsta klockan nio på möte. morgonpromenad 30-40min alltså!? nice!

om nån undrar varför jag är så extremt stressad över tentan så är det för att jag måste vara klar med den i helgen! mina böcker ska lämnas tillbaka då, och sen ska jag packa och tvätta massa och sen bär det ju faktiskt av till thailand.. såå, stress: check!



menmen. bra känsla nu iaf.

nu ska jag sova, upp kvart i sju imorrn sen promenad, möte, promenad, promenad, skola, träffa maria, plugg, plugg, promenad, plugg! :S

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0