gävle i sommar!

sov skit inatt. inte många timmars sömn.
var helt uppe i varv igår när jag skulle sova även fast jag var hur trött som helst. hade väl för mycket att tänka på antar jag; skola, jobb, thailand..

upp halv sju, duschade, åt frukost sen gick jag till hemsta till klockan nio. pratade, fick info och skrev papper på sommarjobb. det dryga är att jag inte vet var jag hamnar, de har inte fått in alla semesteransökningar än så de vet inte var behovet finns. hon sa att hon hade funderat på att sätta mej i hemtjänster i andersberg. då fick jag lite lätt panik och propsade på att jag helst vill jobba som personlig assistent eller iaf på ett äldreboende. hon skrev upp mmina önskemål, och nu får vi hålla tummarna!

mötet gick fortare än väntat, har precis druckit lite kaffe och ska snart till skolan för att plugga med maria. har inte alltför mycket kvar känns det som. det blir ju att sitta hela dagen idag och säkert imorrn, men jag har koll iaf!

ha en bra dag!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0