hemtentan klar!!

Sista uppgiften i folkhälsovetenskapkursen är alltså färdig!
nog för att mina sista svar kändes jäkligt halvdana, men jag orkar fan inte mer. har setat hela tisdag kväll, hela onsdagen och torsdagen och så ett tag idag. pallar inte mer. så länge jag blir godkänd så är det bra!


lägenheten har lyckats föörfalla totalt under veckan, har inte orkat bry mej om varken disk eller städ. får väl skylla mej själv, men jag har bara haft tentan i huvudet. så nu ska jag städa och diska. får se om jag ska färga håret också..?

varför stänger stadsbiblioteket klockan sex??? alldeles för jäkla tidigt tycker jag!


jag har precis ätit gott: sill potatis och ägg! mumma.


hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0