påpekar:

måste bara säga att det är hur underbart som helst att åka såhär på eftermiddagen. jag har sovit skönt inatt då jag inte behövt oroa mig för att missa väckning och flyg mitt i natten. och så har jag haft hela dagen på mig att sega runt och dubbelkolla allt! hur skönt som helst.

nu ska jag rosta mackor. första gången på typ fem veckor som jag äter bröd!
sen bär det iväg till Thailand.

Pusshej!

(nu undrar jag bara varför inte markus är med? det kommer vara hur konstigt som helst att vara utan honom i nästan tre veckor. saknar massor.)


Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: åh vad bra, tack:)

2010-03-31 @ 18:52:17
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0