Underbar helg: saknar min Markus!!

på söndan åkte vi till avesta, bytte skorna jag köpte mot ett par andra.. på kvällen blev det bio: percy jackson and the lightning thief. den var rätt bra faktiskt. trodde det skulle va samma hjälteperspektiv som typ harry potter, men den var inte alls lika "hanärdenendaihelavärldensomkanräddaossochutanhonomgårviunder" utan den var mer soft. kollade på funny people när vi kom hem. den var sådär..

igår åkte vi till kupolen. jag hittade allt jag skulle ha: ballerinas, bikini, liten väska och llite annat smått och gott inför resan. markus köpte snygga jeans:

han blir bara finare och finare!

börjar bli så himla vältränad! me like :) 

♥ ♥ ♥

vi käkade på waynes. riktig besvikelse!
överkokt mat. och så hade dom inte sallad.
riktigt dåligt.

shoppade lite mer, sen hem.
köpte en liten tröja till katten på rusta, haha. hon var inte så imponerad.

kan ha berott på att den var för liten. hon blir nog säääääkert glad om hon får en som passar bättre ;D


jag hade bakat en kladdkaka på söndan när markus var iväg och sålde en bil, så den fick bli fika när vi kommit hem.

inget på tv som vanligt, så vi åkte och hyrde film och köpte mat. kanongod sallad till mej och pizza till markus. gottgott. lyxade till det med lite choklad till filmen.


den här helgen var första gången jag åt godis på länge..
riktig farligt för när jag väl hade börjat så gick det fan inte att sluta..


markus skjutsade mig till avesta och så tog jag tåget därifrån. självklart var det försenat.. var iaf hemma strax efter elva nångång.. jag vet att jag hade bokat tvättstugan till idag, men när jag var påväg upp för trappen fick jag en känsla av att jag måste gå och dubbelkolla. TUR var väl det!! hade ju bokat tid på måndagen!! alltså igår, och hade alltså missat min tvättid. helvete!! jag som missade min tid förra veckan också.

vet inte vad det är med mej. mycket i huvudet förra veckan antar jag.. tenta och allt.

som tur var fanns det en tid imorse, så jag fick pallra mej upp halv sju och tvätta. var klar till tio. la mej faktiskt och sov mellan vändorna till tvättstugan. var så himla trött.

vid tolv gick jag till skolan, redigerade och skrev ut min tenta och lämnade in den. sen traskade jag till stan. grym ont i en benhinna. fattar inte varför för vi har ju inte gått eller nånting i helgen?!

köpte mej ett glasögonfodral och sen gick jag till biblioteket.
lånade två böcker..



skithungrig när jag kom hem.
lagade köttfärssås och spaghetti.
åt alldeles för mycket.
är hur mätt som helst.



jag ska börja packa nu.
för er som inte vet det så åker jag ju till thailand imorrn!

har skrivit en packlista, så det här ska nog gå bra.




hade som sagt skitmysigt i helgen.
saknar markus asmycket redan..
mycket är nog psykiskt, just vetskapen att man kommer vara på andra sidan jordklotet gör det ju värre.. kommer inte ses på nästan tre veckor. längst hittills. ♥


hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0